Pagina's

zondag 28 augustus 2011

Hartje voor 365-dagen-hartjesproject

Ik ben al een paar keer het project van Sanne Swinkels tegengekomen (in de krant, via een tweet van Flow): zij gaat elke dag op de foto met een hartje en plaatst de foto's op haar website www.alleswatikmooivind.nl.
Toen ik op haar site ging kijken, las ik dat haar voorraad hartjes steeds kleiner en kleiner werd.
Daar kon ik wel iets aan doen, vond ik! Ik maakte voor haar het volgende hartje, een haarclipje.....



....en stopte het vervolgens in deze hartjesenvelop:



Sannes reactie: " Yes! Je hartjesspeldje is binnen. Wat een mooi dingetje zeg. Gister al mee op de foto gegaan. Doe gauw een update! Let you know!"
Binnenkort ook te zien op www.alleswatikmooivind.nl dus!

Mriek

P.S. Idee voor dit haarclipje komt van "The Purl Bee"

1 opmerking:

  1. Hoi!

    Oh wat leuk weer, zo'n artikel over mijn project! Dat waardeer ik enorm! Hopelijk blijft die hartjesvooraad nog even zoals hij nu is, want dan kan ik aardig vooruit :-)

    Zet de foto's zsm weer online!

    BeantwoordenVerwijderen