Pagina's

maandag 3 september 2012

Oude projectjes

Nog voordat ik in 2011 wat actiever aan de slag ging achter mijn naaimachine en de naam Fabrique Mrieque bedacht, heb ik al een aantal projecten gemaakt, zoals:
een vlaggenlijn voor pasgeboren nichtje (nichtje is inmiddels 4!), een kussenhoes voor het zoontje van een vriendin, een boksbadjas/-cape voor een boksende collega en een tutpopje voor het pasgeboren zoontje van vrienden. Van die oude projectjes heb ik helaas geen foto's :(

Van twee oude projecten heb ik alsnog een foto gekregen/gemaakt, zoals van de vlaggenlijn 'Sint & Piet':



En natuurlijk heb ik later nog een foto gekregen van de uiltjesmobiel in gebruik, zie eerder blog.

Sinds 2011 ergens ben ik projectjes gaan fotograferen. Het eerste gefotografeerde projectje van 2011 was deze kasthanger, gemaakt van overgebleven stof van eerdergenoemd tutpopje:

Kasthanger
Andere 'oudere' projectjes zullen volgen per thema!

Mriek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten