Pagina's

donderdag 1 december 2011

iPadhoes

De buurvrouw van collega L. vond de camerahoes die ik voor mijn collega had gemaakt zo leuk, dat ze via L. een bestelling deed voor een iPadhoes. Nu maar hopen dat de iPad erin past...







Het werd een duidelijk 'Ik-recyKleer-projectje': ik gebruikte ruitjesstof van een rok die ik van mijn tante kreeg om te gebruiken voor mijn fabriekje. Voor de voering wilde ik fleece gebruiken. Gelukkig kwam ik er, net voordat ik het wilde gaan kopen, achter dat we ergens een rood fleecedekentje hadden. Gezocht, gevonden, geknipt ;)
Mriek

P.S. Idee komt van "the Cottage Home"

2 opmerkingen:

  1. Prachtig, is 'ie. Je zou een Ipad willen hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De iPad pastte jammer genoeg niet :( Ik ga dus dezelfde versie in een maat groter maken.

    BeantwoordenVerwijderen