Pagina's

maandag 5 december 2011

Telefoonhoesje voor L.

L. werd een paar weken geleden twaalf jaar! Zij kreeg van haar ouders een heus mobieltje, hoe vet. In mijn eerste sms'je naar haar feliciteerde ik haar met haar verjaardag, in het tweede sms'je vroeg ik naar haar lievelingskleuren. En toen had ik de eer om haar allereerste sms'je te krijgen!

"Ik vind rood en paars cool maar lichtblauw ook. Zilver en goud ook. Groetjes L."

Ze is/was erg zuinig op haar beltegoed (logisch), maar het was goed dat ze de vraag beantwoordde zodat ik een telefoonhoesje met haar lievelingskleuren kon maken:





I love cadeautjes maken en geven :)

Oja, ook leuk: twee van de drie gebruikte stofjes kreeg ik van L., haar moeder, vader en broertje met mijn verjaardag.

Mriek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten